Vikten eller utseendet?

Alla bloggare har säkert lyckats lägga märket till fajten som handlar om att bloggare skrivit om bantnings tips. Det var nu inte det jag tänkte behandla i mitt inlägg men ja fundera endast över en artikel som jag läste i trendi (en finsk tidning) och jag blev chockad över att läsa om en kvinna som gått upp i vikt efter leggins och tunika trenden blev mode. Det kan ju inte stämma med om man noga funderar så de e båda väldigt lösa material som strechar lätt. Så nu alla som läser mitt inlägg kanske det skulle vara bra och investera några slantar på ett par välsittande jeans.

men nu och träna


Kommentarer
Postat av: veronica

Men hallå, hur tusan kan man påstå att man går upp i vikt av sådana plagg som leggings och tunika?! Ser ingen realism med det alls :D Verkligen knasigt ..

2009-01-18 @ 13:17:32
URL: http://veroniquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0