There are two tragedies in life. One is not to get your heart's desire. The other is to get it

sitter hemma på en freda kväll ensam, var rolit. alla andra är ute och festar och ha skoj, ibland är det så skit att ha ett jobb. Hade inge bättre för mig så jag bestämde mig för att se vad mina horoskop lovar mig;

Dina vänner får ibland nog av ditt beteende. Du gör oftast som du själv vill och struntar i om du sårar andra. Du kan känna att du saknar någonting idag. Det kanske är en före detta kärlek, som du inte riktigt kan glömma som får dig att känna så.
ditthoroskop.nu

Fredagen handlar väldigt mycket om vänskap, förtroende, tillit. Kvällen blir mysig och underhållande.
aftonbladet

Två härligt romantiska veckor väntar. Du hinner dessutom med en hel del nöjen, kanske en resa, festliv, dans och underhållning. Tråkigt har du verkligen inte och du inspirerar din omgivning också. Runt dig är det hela tiden full fart, glitter, glamour och härlig stämning.
veckorevyn'



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset de blev Benjamin Buttons inte alls så bra som jag hade hoppas på!

2009-01-23 @ 23:35:44
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0