happy valentines day

                                                      

gick omkring i butiken idag och plötsligt slog det till mig, och då menar jag det slog till mig ordentligt. En skylt träffar mej i skallen, jag tittar på vilken skylt som hadde rätt och slå till mig och ser ordet vändag i stora röda bokstäver.
Så för att jag är singel och inte har en pojkvän tycker vändagen att den har rätt att slå mig och påminna mig om att skaffa pojkvän som om det inte annars heller sku va tillräckligt deprimerande. Det är ju faktiskt 3 veckor tills vändagen och nu redan får man otroligt dålig känsla. De är på samma sätt som julen börjar allt tidigare så börjar vändagen också, små nallar i alla hörn, choko och massor me ljusrött och rött överallt.
Javet redan att vändagen detta år kommer att suga totalt..

Kommentarer
Postat av: sara

vi kan fira valentines day ! =)) äta massa choko o angsta o se på gråtleffa. de blir rolit!! sen blandar vi drinkar o super. puss!

2009-01-20 @ 17:28:18
URL: http://jordgubbscocktail.blogg.se/
Postat av: ellen

ska vi fast se verri.. i have that kind of feeling. Du skriver bra gumman, write to my dear blog.

<3

2009-01-20 @ 17:37:57
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0