And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

Okej min bästa kompis har nu en pojkvän som är helt otroligt snäll och kommer att göra henne jätte glad, inte för att jag tycker att nån kille skulle vara tillräckligt bra för henne men om han skulle finnas är denhär killen väldigt nära ! Jag önskar er all lycka i hela världen och hoppas på det bästa !

annars har jag inte gjort ett skit idag =) suttit på datorn checka senaste the city avsnittet och gjort mina psykka hemuppgifter. Det känns skönt och ha ett veckoslut när man gör absolut ingenting. Man kan andas in ordentligt och låta hela dagen handla om dej själv.

Nu ska jag o tvätta mig och gå igenom en ordentlig skönhets kur, kanske jag lyckas dra mej tillbaka till datorn för att komma upp med ett inlägg till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0